نام کالا قیمت تعداد حذف

 مشتری محترم شما میتوانید دموی نمایشی نرم افزار را رایکان دانلود کنید.

قانون در طب یکی از کتابهای ابن سینا در زمینهٔ پزشکی‌است که نزدیک به هفتصد سال در مراکز علمی اروپا تدریس می‌شد. اصل کتاب به زبان عربی نوشته شده‌است و عبدالرحمن شرفکندی در دهه‌های ۴۰ و ۶۰ شمسی، آن را به زبان فارسی ترجمه کرده‌است.

این کتاب مهم‌ترین و مفصل‌ترین کتاب ابن سینا در طب و از امهات کتب طبی در تمدن ایران پس از اسلام و از جمله مهم‌ترین آثار پزشکان دنیای قدیماست.



قيمت 1000000ریال

نرم افزار جامع قانون در طب ابوعلی سینا نرم افزار جامع قانون در طب ابوعلی سینا نرم افزار جامع قانون در طب ابوعلی سینا نرم افزار جامع قانون در طب ابوعلی سینا
نرم افزار جامع قانون در طب ابوعلی سینا

نرم افزار شامل پنج جلد كتاب اول تا پنجم كتاب قانون در طب سينا باترجمه فارسي دكتر عبدالرحمن شرفكندي به انضمام تصاوير مرتبط با مفردات و مركبات و ساير مطالب ... اين نرم افزار با اقتباس از كتاب ارزشمند قانون طب سينا طراحي و با دقت و تلاش چند ساله تيم متخصص و حرفه اي ايجاد و آماده بهره برداري براي كليه اقشار جامعه كه به سلامت خود و خانواده اعتقاد دارند توصيه ميشود . نرم افزار قانون در طب سينا با طراحي و برنامه نويسي مناسب و با امكانات پيشرفته جستجو در كليه كلمات پنج كتاب قانون ميتواند مشاور و آگاهي بخش مفيد و ممتازي براي آنهائي باشد كه ميخواهند با حقايق و اصول واصالت طب سنتي و ايراني آشنا شوند. اين نرم افزار با استفاده از تصاوير براي مفردات داروئي ( مخزن الادويه )و تر كيب بندي و و يرايش جديد توانسته مطالب را براي همه اقشار قابل فهم نمايد .

درادامه نمایش تصویری بخشی از نرم افزار ارزشمند جامع قانون در طب ابوعلی سینا ملاحظه فرمائید.

ک

m



h,g

g

h

g

g

f

d

g

f

f

f

f

f

d

g

d

g

r

d

f

g

d

g

g

s

g

g

3

r

d

5

y

y

f

h

r

t

g

r

f

f

e

d

y

g

r

f

d

f

d

a